Strumpmonstret existerar ej mer !

Jag minns min mors största dilemma när jag och min syster bodde hemma, borttappade strumpor! Mor min va alltid lika konfundersam om vart fasen den ena strumpan kan ta vägen? Pappa sa det samma. Jag har i hela min uppväxt haft en stor kasse i min byrå med udda sockar! Vi har undrat om vad som kan ha hänt, men kom tillslut fram till att det är en strumpmonster i tvättmaskinen som äter ena sockan. För någon annan förklaring fanns inte.

När vi flyttade till london gick jag och köpte mig 7 par stumpor, alla svarta. För ett tag sedan gick jag och köpte mig 7 likadana till. Idag räknade jag alla par och jag räknade till EXAKT 14 par! Helt otroligt! 

Skulle flyttat hemmifrån tidigare!

/Louise

Kommentarer
Postat av: Pu/Pa

.... :-))...Lollo..FÖRKLARINGEN är enkel!

Strumpmonstret kan nämn. inte engelska,

o finns därför end. i svenska tvättmaskiner !!

2011-02-10 @ 17:10:59
Postat av: louise

Mycker sant far!!

2011-02-10 @ 19:25:00
Postat av: louise

Mycket sant far!!

2011-02-10 @ 19:25:18
Postat av: Joni S

Kan stämma bra det!

För det vidunderliga strumpmonstret finns i min tvättmaskin!

Vilka präster utför ritualer för detta problem tro?

2012-04-19 @ 18:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0