onsdag.

det är redan onsdag, ångesten att lämna sverige imorgon börjar komma.. men det ska ju bli kul att komma till norge och träffa mina syskon och vänner igen med så klart, blir svårt att lämna släkten och flickorna här bara.
just nu sitter jag och lyssnar på Eliza Doolittle och väntar på att de ska komma hem från praktiken. ikväll ska vi äta mongolisk buffé med Angelicas familj, mys! sen blir det nog en liten utgång, fira sista kvällen i härliga Sverige.
ska se om jag kan ta med mig föräldrarnas kamera, eller så har vi ju tildes telefon så vi kan ta bilder och minnas detta, och så kan jag dela med mig :)
men bjuder på tilde från när dom va i london över nyår, vet hur glad hon blir när jag lägger ut bilder på henne ;)
Klara .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0