Nöjd!

Tänka sig! Mina läderboots som jag köpte i julas har jag klaffsat runt i rätt rejält i leran med barnen. Klacken på ena skon har spruckigt lite. Jag tog med mig dem till affären (putsade rent dem ordentligt!! haha) och frågade om det va något de kunde göra åt saken. Han nickade, knappade in några siffror och sedan gav mig £80 rätt i handen haha! Jag blev så förvånad! Trodde att om jag hade tur kanske jag i alla fall kunde få byta till ett par nya! Men nej det frågade han inte ens om haha!

Jag har alltid haft tur när det gäller byten av saker. Eller vad säger du pappa?!?
 Är det en gåva från han ovanför kanske. För så mycket annat har han ju inte gett mig ;)


Kommentarer
Postat av: Pu/Pa

Tur....!

Huuum,skulle hellre kalla det käckhet o fräckhet.:-)

Med det kan man komma långt !!!

2011-02-20 @ 17:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0