My day off!


Här kan man gå i skinnjacka och blommig klänning i februari:) Glad

Köpte mig ett par skor som jag letat efter ett tag! Billiga och snygga:) Hittade även ett par bra jobbyxor och en kjol! Glad!

Satte mig på starbucks för en Black Americano (Svart kaffe) och toasts. Vid sidan ser ni min brödkant, jag äter inte det sista på mackan, vet inte varför!!

Satt med min kaffe i en mysig fotölj som jag kröp upp i. Tog av mig skorna. Tittade ut genom fönetret och såg ett regnigt London. Blev inspererad och kreativ, så tog upp min kalender och skissade lite med bläckpenna. Undertbart avkopplande.

Bilden visar min syn på london just nu, grått, burrigt och stort.


Gick till Argos för att köpa mig riktigt block och skisspennor. :) 

Sitter här nu och skissar medans jag väntar på Klara. Vi ska gå ut för drink's ikväll. Jag är lite orolig för min tå bara. Gör så jäkla ont ibland! /Louise

Kommentarer
Postat av: Pu/Pa

Fin skiss Lollo !

2011-02-11 @ 22:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0