födelsedagsbarn.

Idag fyller Annie år, hela 20 ! Grattis stumpan!

Tänk hur mycket livet förändras på några år. I detta fallet skulle jag säga, 3 år?
Jag vet precis hur det skulle vara under dessa dagar för tre år sen, Johanna och Annies födelsedagar.
Vi har gått igenom mycket tillsammans tjejer. Det var vi, Annie, Johanna och Klara, de tre som var oskiljbara. Nu lever vi helt olika liv, på olika platser i världen. Och även fast vi inte ses ofta nu för tiden, så kommer ni alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Ni är speciella för mig <3

Med detta säger jag ett stort grattis till dig Annie, hoppas vi kan boka in en fika när jag är i Sverige, kanske i din lägenhet?





Klara

Kommentarer
Postat av: annie

åh älskade älskade du! när är du här? klart jag vill ses när du är hemma! tack så mycket flr dina fina ord, dom värmer mitt lilla hjärta ska du veta. och självklart kommer ni alltid ha en speciell plats i mitt. ajk du vet, <3

2011-02-09 @ 22:08:58
URL: http://anniecharlotta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad söt du är! Ser fram emot en reunion om tio år, var är vi då tros? <3

2011-02-10 @ 17:22:06
URL: http://www.alltommalta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0