cloudy day..

det är onsdag, en dag till på jobbet innan jag är ledig igen! igår va skit. jag va fruktansvärt irriterad.. jag jobbar på provision, och de klagar på mina sälj-siffror, men ändå sätter de mig på att göra alla skitjobb hela dagen så jag inte kan sälja.. visst, inga problem! men då ska de inte komma och klaga på att jag inte säljer, den går jag inte med på..! hoppas på en bättre dag idag. ska ha på mig en blommigkjol och låtsas att det är sommar. sen ska jag bara skratta och dansa hela dagen, dom kan inte komma åt mig.


Klara

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Vilken underbar inställning, goa Klara! Helt rätt, ingen kan komma åt dig. Önskar dig en fantastisk sommardag!

2011-02-02 @ 10:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0