USA- Aspen!


Vi ar framme i USA och allt ar bra! Men okej! Nu ser det lite batter ut an vad det ar kanska haha. Men just nu ar foraldrarna ute och cyklar och Carl har en nap sa jag passade pa att satta mig ute pa altanen och fa lite sol. Det ar hur stark som helst har! Jag ar helt rod! Anyway, dagen har varit mycket battre an igar. Da hela familjen va trotta och griniga. Jag sov tva timmar pa ett helt dygn.

Vi bor i ett jattefint hus har i Aspen hos en familj som vi kanner fran London. De ar en annan nanny med ocksa som jag kanner sedan innan. Jag delar rum med Nikki sa det ar ratt kul. Forovrigt sa ar miljön har helt fantastisk. Aspen ar riktigt vackert och valdigt varmt! Huset vi bor i ar rena lyxhuset. Alla sovrum har eget stoooort badrum, tv och walk in claset. Ska lagga upp lite bilder nagon dag. Nu ska jag hamta mig lite glass ur frysen. I USA ar glassburkarna namligen storre an en tvaliters coca cola flaska, sa nagon maste ju ata lite ;)

Hors mer imon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0