Skriver av mig lite

Javla skitdag idag och javla skitkvall igar. Bara en person har í London som kan fa mig sa arg, ledsen och besviken. Antar att det kanske ar lite overdrivet fran min sida ocksa kanske eftersom att han ar den som star mig narmst har och sa tar man val ut extra mycker aggressioner pa den personen. Jag vet inte men blir sa irriterad for ibland kanns det som att han inte fattar nagonting! Om det m ar nagot han gor fel sa skyller han pa att det ar en killgrej och att han inte tanker pa vad han sgaer/gor ibalnd. Javla bortforklaringar hela tiden! Jag ar tjej, inte dumi huvudet! GAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!

Aja ska forsoka inte tanka pa det, men inte jattelatt! Idag och imorgon och ar iaf mina lediga dagar och vi hade massa planer eftersom jag aker ivag nasta vecka. Men skitsamma jag far hitta pa ngt annat. Humm...kanske tar en langpromenad i Hyde Park.

Ha en bra dag //Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0