Save life....loose phone

Ja just det! Glamde beratta om lilla handelsen i forrgar! Jag, Mia, Audrey ocg mamma Anna va vid poolen. Jag ater i poolhuset men hor hur de borjar skrika i poolen. Da har Mia simmat ut i poolen dar hon inte bottnar och kan inte simma. Jag hinner inte ens tanka utan hoppar rakt ner i poolen och far upp henne. Anna stod pa sidan och gjorde inget sa jag tvekade nte en sekund pa att hoppa i. Jag viste nar jag hoppade i att jag hade telefonen i fickan men tankte att, skit samma! Sa jaa, just nu ar den ju vatteskadad och fungerar ej! Men de skall kopa en ny nar vi kommer tillbaka till London sa dem! ..SUCK

/Louise

Kommentarer
Postat av: Pu/Pa

Jätteduktigt, jag är stolt över dig...:-))

2011-08-29 @ 10:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0