Godkvall finingar!

Jag ligger har i sangen, har oppet fonstret och kan hora alla polisbilar utanfor. London ar kaos pga demostration just nu. Det ar over HELA London. Lite obehagligt i och med att de tander pa hus och bilar.

Anyway, igar knackade det pa dorren och dar stod han med sina hundogon och bad om ursakt. Vi tog en lang promenad och pratade ut om allt. Det loste sig tillslut och jag fick pussa pa fina han igen. Det va nog det jag saknat mest haha. Sa idag stallde vi klockan tidigt, tog pa oss shorts och t-shirt och begav oss mot Liverpool street. Vi bestamde oss namligen for att aka till Adventure Island som skulle vara nagon nojespark, det sag ut att vara jattekul och jatte stort pa bilderna. Nar vi kom dit brot vi bada ihop av skratt...det va de fjantigaste vi sett haha! Mer ett tivoli, och det hade vi akt i en och en halv timma for att komma till haha! Big fail! Men vi hade mys i alla fall. Akte nagra grejer som vi bada holl pa att spy efter haha. Vi spelade pa olika grejer och det slutade med att jag kom hem med TRE stycken jattenallebjornar!! Jag som aldrig brukar vinna :D Visar mer bilder imorgon.

Davron sitter i vardagsrummet med mina flatmates och kakar just nu, men jag och mina nallar sager godnatt och sov sott! Puss /Louise


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

När trollmor har lagt de elva små trollen......o ajajajaj buff!

2011-08-09 @ 14:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0