California St Barbara

Hellojjj!!! Nu ska vi gora ett litet inlagg tankte jag! I lordags landade vi i St Barbara. Vi bor i lyx delen, Monticito, langst upp pa berget. Vi har tydligen den basta utsikten fran vart hus eftersom. Tanka sig ocksa att brevid oss bor Oprah Winfrey!! Da forstar nog alla hur fint detta ar haha. Huset ar till salu och utgangs priset ligger pa $12 Miljoner ...PHUUU!! Jag tog lite kort men gar inte att ta pa hela tradgarden for den ar stor som bara den. Pa ena sidan vaxer det 25 apelsin och citron trad, pa andra sidan ar det bara massa rosenbuskar, och pa en sidan ar det typ en skog haha. Nar man ska kora upp till huset maste man forst aka igenom tva portar som oppnar sig. Sedan kor man upp genom en Alè i typ tio minuter innan man kommer fram! Jag svimmade nar jag sag allt typ.

Anyway, det ar var familj har plus en annan. Pa dagarna ar vi pa stranden eller i lekparken. Aydrey och de andra barnet Mia gar pa surfcamp pa dagarna och da har jag lille Carl sjalv. Har det ganska sa bra har:)  Men jobbar hart ocksa. Borjar jobba klockan 7.00 tills att barnen gar och lagger sig kl 8. Sedan Barnvakt varje kvall! Sa ingen tid over till mig inte haha! Har ar lite bilder ..



Utsikten fran poolhuset


Detta gast huset fick jag, med egen altan:)

Mitt "rum" ..vaknade upp med finaste utsikten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0