4 August 2011

Jag lever! Jag mar bra! :) Har inte tid for verken blogg, skype eller samtal nu fortiden haha! Eller om jag ska va arlig har jag ingen telefon for tillfallet.

Nu i helgen skulle jag och Davron ta oss till Brighton for en liten utflykt. Det va 27 grader och stekhett. Da ar det saklart forseningar pa tagen sa vi kommer aldrig fram till Brighton. Men hoppade av i ett stalle som ocksa lag vid kusten. Det hette Eastbourn som va jattefint, vi badade och solade och at pa en jattemysig italiensk resturang senare. Dar borjade agaren prata med oss for han tyckte vi verkade som ett sant gulligt par haha. Han sa att det los om oss haha. Anyway sp va det kaos nar vi skulle ta oss hem, det va namligen fortfarande forseningar. Jag kan bara saga sahar, varan hemresa ingick  5 olika tag och 3 gansla langa taxiresor....kl 6 pa morgonen va vi hemma haha. Vi va fan ute pa flygplatsen Gatwick det sista. Men det va kul, vi forlorade bada telefonerna ocksa..bada va Davrons haha.






Nagra bilder fran Eastbourn:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, jag bor i Brighton, synd att ni aldrig kom hit, helt annorlunda än Eastbourne. Prova igen någon gång!

Jag jobbar med att sprida information om språkresor till London och undrar om ni vore intresserade av att hjälpa till? Hör gärna av er för mer information, [email protected].

2011-08-05 @ 14:04:27
Postat av: Malta Johanna

Jag var i Eastbourne förra sommaren, luillasyster jobbade som aupair där! Så himlans mysig liten håla :D

2011-08-07 @ 19:15:58
URL: http://alltommalta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0