I väntan på något gott..

Sitter i vår säng just nu. Sitter här ensam i väntan på att något ska hända tror jag. Känns som om jag är den enda människa i denna stora staden som sitter ensam just nu. Klockan är 00.23. Det är lördagskväll. Sommarvärme utomhus. Sitter här och är arg på mig själv. Försöker övertala mig om att inte känna allt för mycket. Glömm det som hände igår. Glömm det du trodde skulle hända.

Ibland önskar jag att det fanns ett lätt sätt att glömma. Just nu har jag bara gömt allt. De ligger ändå där och skaver. Jag vet inte om jag är arg eller om jag är ledsen. Besviken kan man väl säga. Och arg på mig själv. Ibland blir det inte som man tänkt sig. Dock så visste jag vad jag gav mig in i. Blundade väl för alla Om och Men. Blev vll blind av charmen. Jag hatar sådant! Timmarna har vandrat förbi långsamt idag.. väntat på något som jag vet inte kommer hända. Fan vad man kan gå och plåga sig själv. Idiotiskt!

Fan för den som kom på "spelet". Och fan för man faller för det.

Nu ska jag släcka lampan, stänga av Melissa Horn. Ska stänga av mobilen, gömma den någonstans. Sedan ska jag sova jättegott.

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0