Underbara dag!

Idag har jag och Amanda slappat i Victoria park iprincip hela dagen. Det har resluterat i adett rödbränt ansikte, är inte våren underbar?

Vi avslutade dagen med en flaska rosé i en annan liten park.
Gjorde också en liten spontangrej idag...


oops, vad hände här? Tror inte ni ser så bra, men jag gick och piercade mig i mitt vänstra öra, som det kan gå.. haha. Med Amanda som stöd så gick det fin-fint. Det var över på en sekund, är glad att jag inte såg den där nålen,
hörde bara hur det knakade till i örat, haha!

Nu ska jag krypa ner med Ben&Jerrys och O.C, bilder från underbara Brighton kommer imorgon!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

ME LIKE!

2011-04-09 @ 20:31:53
URL: http://www.alltommalta.com
Postat av: mamma mia

Det blev jättefint. Men inga mer nu på konstiga ställen i ditt söta lilla ansikte. Puss!

2011-04-10 @ 09:57:09
Postat av: annie

välkommen i klubben :D skitsnyggt verkligen! hoppas du/ni mår bra och att louise's mamma hälsade till er från mig :*

2011-04-10 @ 12:14:40
URL: http://anniecharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0