Bussgarage!

Efter en lång dag på Londons gator så va jag jättetrött! Tunnelbanestrejken gör mig GAAAALEN!! Bussarna är alltid knökfulla så dom åker bara förbi, en efter en! Väntade i 50 min på min buss och när jag väl kom på tog det 40min för att få en sittplats. Jag vaknar plötsligt upp i en kolsvart avstängd buss! klockan va halv 11! Jag får panik och undrar vart fan jag är. Jag ser då hur busschauffören går förbi bussen, jag börjar knacka och ropa! Han såg mig som tur va och gick och öppnad och sa att han inte såg att jag satt på bussen. Jag va i ett bussgarage!
Gick ut på gatan utanför och undrade hur jag skulle ta mig hem , vart hade jag hamnat haha? Kände mig så himla dum. Där satt jag och sov och visste ingenting, varför sa ingen till mig av dom som gick av sist liksom??!

/Louise .....klart det va jag!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Vem utav er underbara tjejer var det som sov, Louise Snarkmonstret eller Klara Gäsptrollet???

2010-11-04 @ 12:00:05
Postat av: louise

jag var ensam mamma!! klara åkte limo eller nått !

2010-11-04 @ 12:07:49
Postat av: Pu/pa

:-))

2010-11-04 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0