söndag kväll.

Vi har haft adventsmys här, med glögg och rödvin,haha. Det var jag, Louise innan hon åkte till sin familj, Amanda, Karoline och Mo, en kille från jobbet. Riktigt trevligt faktiskt, och nu när dom har gått känner jag mig ensam. Det är första natten jag ska sova här själv, och nu när jag har varit med härliga vänner ikväll känner jag mig ensam.. Jag har blivit så van vid att alltid ha någon tätt inpå, så nu när jag är själv är det väldigt tomt. Detta är inte bra, haha.

Nu ska jag krypa ner i sängen, puss på er.
/Klara

Kommentarer
Postat av: mamma mia

puss!

2010-11-29 @ 07:39:51
Postat av: Göran

Upp me "hakan" bara Klara ! :-))

2010-11-29 @ 09:28:21
Postat av: moster Kaain

KRAM goaste Klara... å vi syns snart,, ska bli sååååååå kul! PÖZZ

2010-11-29 @ 21:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0