One Self.

Hemma efter jobbet,mätt efter en pizza njuter jag lite av att vara ensam och lyssnar på One Self och Fink (Tilde, du kommer gilla Fink!) som en på jobbet rekommenderade. Gillar det starkt!

Dagen på jobbet var seeeg, det har varit dött nu i typ en vecka, och det är inte kul. Jag har sålt skit, som min manager så snällt pekade ut idag,haha.

Jag hade två månaders "probation evaluation" (stavning?) igår med Natt, en av mina  managers som är helt underbar. Hon sa att allt var bra, jag skötte mig riktigt bra men jag måste böja sälja mer, för ca. 2000 £ mer i veckan :O
Om jag gör det inom de närmsta fyra veckorna, så ska jag få ett fulltidskontrakt, vilket innebär att jag kan ha en lägre produktivitet för att få min provision, så det är ju något att sträva emot.. Det skulle isf bli efter jul. Om jag inte har blivit utbytt av en storsäljande "Christmas Temp" då.. haha.

/Klara

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heja heja heja! :D

2010-11-11 @ 08:18:19
URL: http://alltommalta.com
Postat av: Johanna

Heja heja heja!! :D

2010-11-11 @ 08:19:15
URL: http://alltommalta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0