Min älskade

Jag saknar dig så otroligt mycket. Saknar hur du alltid fanns där när jag behövde dig. Du va alltid den som jag kunde dela min glädje med. Du va den ända som hjälpte mig genom sorg. Du är så vacker, du är så fin, du är helt underbar. Du har allt som jag behöver. När jag är mig dig känner jag mig på något sätt hel. Utan dig är jag tom.

Jag kan tänka mig att det har fallit damm över dig nu. Säkert flera lager. Jag saknar dig. Jag saknar att ta dig i mina händer och lägga dig i mitt knä. Jag saknar att få fingra på dig. Att få bli ETT med dig.

Det gör mig så ont, att veta att du inte finns där när jag kommer hem om kvällarna. Att du inte står där och väntar på mig. Det saknas en pusselbit av mig nu...min älskade gitarr.


Saknar att få spela The story med Brandi Charlie när allt känns underbart .. (älskar live versionen)

/louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyft!

2010-11-18 @ 12:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0