let's sell some shoes..

Ja, ska snart iväg till jobbet igen. Hoppas på att sälja idag så dom inte sparkar mig, ;) haha.

Ikväll blir det salsa, det ser jag fram emot. och tydligen ska Torsdagar vara den bästa dagen på detta stället, så det blir kul!

Louise är ledig idag, och det förtjänar hon. Det verkar som det är krävande att vara nanny, jag vet iaf att jag aldrig hade klarat det. Jag och barn, njaa? haha.

och, förhoppningsvis, kan vi snart fylla bloggen med bilder igen! :)

Cya laterr aligatorr,
/Klara

Kommentarer
Postat av: HD

Du kan vara glad att du ej behöver vada i snö.Snö från norr för tredje dagen här.Var på bilprovningen i dag 7,30 allt OK,nu är det längtan till våren som gäller. Ha det bra. GD HD.

2010-11-25 @ 12:06:33
Postat av: sarah

javeeeeet hur sjukt är det inte! va säger ni om nästa torsdag? jag och sofie har pratat lite om det där winterland.. sen måste vi köra en riktig utgång också! ska vi styra en fika i början på nästa vecka och planera lite kanske :) ?

2010-11-25 @ 12:08:07
URL: http://systrarilondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0