Internet Cafe!

Jag sitter har i Oxf Circus och letar jobb pa Gumtree! Har vart med Monika och tittat pa nar hon har shoppat idag.. haha kul! Fick vara hennes personal shopper;) Men jag far mina pengar pa onsdag sa far ta igen det da!

Jag hittade ett jobb har, Street Fundraising £8.50 p h plus bonuses Immediate start! kan det vara nogot for mig kanske? Tror man stadar gator och sont, planterar blommor och gor fint! Det kan ju va kul! Bra betalt med ..om man jamfor med Bershka dar jag bara fick £6.80 per timma!

Cool Kille; Hej, vad jobbar du med do?
Louise: Joo men du vet jag stadar gator, sj? 


Jag och mitt superteam!:D

/Louise


Kommentarer
Postat av: Pu/pa

Bra jobbat gumman !

2010-11-02 @ 19:05:26
Postat av: louise

tack pappa

2010-11-02 @ 20:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0