I väntan..

på att Louise ska komma hem bjuder jag på ett logginlägg. :)

En tung dag. Det går inte bra på jobbet, ser verkligen fram emot att vara ledig imorgon. Jag har kommit in i en period där jag inte kan sälja, och det tär på mig då jag känner den konstanta pressen att jag måste göra det..!
I vanliga fall brukar jag jobba bra under press, men nu vet jag inte. Jag har låst mig lite så måste komma ur det igen. Tack dock för att man har så fina jobbarkompisar som är så söta och piggar upp mig :)

Nu vill jag att Louise ska komma, tråkigt att sitta här själv ju. haha.

/Klara


Kommentarer
Postat av: mamma Mia

Upp med humöret gumman! Var bara dej själv.

2010-11-24 @ 07:06:01
Postat av: Johanna

Det släpper snart vännen, försök att inte tänka på det så går det nog lättare :) jag tror på dig, Klara Supergirl Rognstad!

2010-11-24 @ 08:49:05
URL: http://alltommalta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0