Det gick skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!

Jag har iaf köpt nutella att trösta mig med, tragiskt nog fungerar det!!

Jag klev upp tidigt imorse ur den varma sängen för att åka till Earls Court. Va hos en svensk/engelsk familj på intervju om nannyjob! Jag kunde se redan innan jag kom innanför dörren att den som bor här har gooott om pengar! En riktigt lyxig lägenhet! Har aldig sett något så fint här i london! Två små sötingar kom och mötte mig vi dörren (deras barn haha). Vi satt och pratade en bra stund! Frugan va sådär runt 30 år och jobbade för sin pappas företag, så jag har dock lite förutfattad mening om henne. Frågorna hon ställde va väldigt lustiga. Men jag tror jag skulle trivas! Hon skulle intervjua tre till idag och sedan imorgon också. Jag vet inte hur det gick, Sitter klistrad framför datorn till imorgon och väntar på svar;) Vill verkligen ha jobbet! Hoppas att jag gjorde ett bra intryck.

Om jag inte får detta är det likamed Bye bye London, hej hej Sweden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0