Godmorning sunshine!

Should we maybe start writing in english?

Njaaaa kanska inte. Idag är det en ny morgon med många nya äventyr som ligger och väntar runt hörnet ..hehe. Nej! För allt jag kan tänka på är om nannyfamiljen ska ringa snart och ge mig besked! Det är så jobbigt att dra ut på det. Jag är inne på gumtree nu och söker mer jobb. Jag sa det till klara imorse, jag har nog lämnat 50 Cv.n sedan jag kom hit och även gått tillbaka till de ställerna jag lämnat på ett antal gånger. Det börjar bli lite tröttsamt. Men har ju inget val så får ju bara fortsätta leta.

Nu ska jag ta och göra mig en riktig frukost ...och fortsätta stirra på telefonen ;)

later / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0