Godermorgon!

Jag ska iväg till jobbet om typ en och en halv timma. Ibland vet jag inte vad jag tänker med när jag ställer klockan.. tänkte iaf gå till affären och köpa lite frukost/lunch som man kan äta. Sen blir det jobb till halv tio, och sen ska vi möta upp systrarna hellström och några grabbar från deras jobb och ta oss en sväng om. Det är vi förtjänta av. ;)

Igår såg vi ju Rihanna (!!!), overkligt att sen tjejen som är en världskändis som man har sett upp till och haft som idol under flera år. Det är bara inte sånt som händer. haha.

Sen åt vi lite mat på ett mexicanskt ställe som ligger vid Sofies och Sarahs hem, Loco Mexicana hette det tror jag och rekomenderas starkt. Deras starter är riktigt billiga och de är som ett riktigt mål. Sen bjöd killarna vid bordet brevid oss på Margaritas, ja tack ;) haha.

Det var en trevlig kväll,något jag behövde  efter en jobbig vecka..

Pratade med pappa igår med, tack för att du är underbar far. <3

So long
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0