Buurrrrrr

Ska ta på mig tröjor, jackor, mössor och vantar nu och gå till mataffären och handla lite middag tills klara kommer hem. Jag har städat vårt äckligt stökiga rum med! haha, jag har till och med tvättat klaras lakan, tyckte det fick va nog nu. Dom va fruktandvärt ofräsha.. sorry klara men det va dom!;) Frågan är vad jag ska laga, tips? Det är sååå kallt ute! Fats i torsdags så va det 19 grader här! I November!

Jag tror det får bli Kyckligwok, så himla gott! och lite creamfresh blandat med mangochutneysås till!! Jag kommer bli en bra fru!
Hörs sen! och håll tummarna för att jag får jobbet!!

Pussis /Loui


Kommentarer
Postat av: Pu/pa

Det blir du säkert......:-))

2010-11-08 @ 15:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0