Bara fortsätta leta ..

Jag hade ett missat samtal från familjen nu, såg att dom lämnat ett meddelande på telefonsvarern där hon sa att det var jättetrevligt att träffa mig och önskade all lycka till men dom erbjöd en annan tjejj jobbet som hade nanny erfarenhet i London sedan 5 år tillbaka. Fan .. det kunde jag med ljuga ihop att jag hade.
Nu känns allt skit surt och jag orkar ingenting. Ska jag åka hem nu då?

Tack fina Anna som jag fick ett samtal från, det gjorde mig i alla fall glad

Louise


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gummmman.. Vad tråkigt o höra : ( Men ge inte upp! Tro mig, du kommer hitta något snart.. <3

2010-11-09 @ 14:38:02
URL: http://systrarilondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0