what's next?

Här sitter jag i lägenheten, i vårt lilla hem, i London. Jag börjar nog känna mig hemma nu.
Även fast London är min kärlek för tillfället, kommer tankarna lite. What's next? blir det så när man har gjort en stor förändring och nyhetensbehag börjar lägga sig lite, att man börjar längta efter nya äventyr? Eller är det bara min rastlösa 19 åriga själ som vill ha mer? Eller är jag bara rastlös för tillfället? Är det för att klockan är kvart i elva och jag redan har sovit och troligtvis inte kommer somna på länge, som jag undrar?
Men London har så mycket mer att ge mig.

För ett par veckor sedan pratade jag med en kille på jobbet, och han undrade vad mina planer var. jag svarade att jag vet inte, men när jag är klar med London så blir det väl att åka till ett annat ställe. Hans svar va: Jag tror inte du blir klar med London, det är alldeles för mycket att göra och för mycket att se, för många människor att möta och inspireras av.
Jag tror han har rätt, London är min kärlek, och jag är inte redo för att avsluta detta förhållande än.
Imorgon har jag ett intressant möte, ska bli kul att se vad det kan leda till. kanske mer än jag är redo för..?

amanda och jag, en av de underbaraste jag träffat här i London.

/Klara


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad härligt att höra, nu blir gamla Johanna lite lycklig i hjärtat :D



Vet precis hur du känner dig. Häromdagen satt jag och frågade ut Erik: Kan du tänka dig att bo i New York ett tag? Australien då? Vad skulle du tycka om några månader i Asien?

Svaret: Kan du inte nöja dig med att vi bor på Malta i alla fall tre månader innan du vill byta?

2010-12-09 @ 18:09:51
URL: http://alltommalta.com
Postat av: mamma mia

Du är en sund, framåt ung människa. Jag säger som Marlena Ehrnman, inget konstigt alls!

2010-12-10 @ 16:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0