We are back!

Nu har det inte bloggats på ett tag! I alla fall inte av mig (Louise). Jag har ju haft lite av familjen här och det har vart en hektisk vecka men oj så fin. Vi har gjort lite allt möjligt och jag har hinnit med att jobba lite också. Här kommer en BILDBOMD från de två första dagarna av min vecka!

Lördag kväll


saknat dig syster

På lördagskvällen mötte jag upp pappa och karro på Viktoria Station

Letade hotell i bayswater ... första natten fick de nöja sig med ett som det droppade vatten i från taket och kacklande duvor utanför fönstret!




Tog oss till en mysig Mexicansk resturang och drack Margaritas !

Söndag



Promenad i Hyde Park

Brick Lane



Måndag



Underbara

Här är vi i Piccadilly C och Carnaby Street

Tre nyfikna barn


änglar

Puss av bartendern nr 1, 2 och 3

Vackra

...puss nr 6, 7, 9...

Massa hjärtan och glitter till er /Louise


Kommentarer
Postat av: Marcus

Where can I find that gorgeus sister of yours she is so beutiful? What eyes!

2010-12-10 @ 19:07:17
Postat av: Louise

Hi, do I know you Marcus?:)



Wich one do you mean? The blond or the brown?;)

2010-12-10 @ 20:26:59
Postat av: Pu/Pa

Vad jag skrattar när jag ser ngr av bilderna...!

Härliga minnen fr London !

2010-12-11 @ 17:41:34
Postat av: louise

Underbart;)

2010-12-11 @ 18:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0