Ute och leker i snön!!


Äntligen har snön fallit från himlen och ligger som ett ljuddämpande täcke över staden. Det har jag saknat!:D

Idag har jag bara varit hemma och legat i sängen. Har åkt på en sån där äcklig sjuka som man får när man passar snoriga barn. Klara kom nyss och sprang till affären och köpte lite godis för att ha en mysig hemmakväll! Egentligen skulle jag och tjejerna gå ut i ikv för att det är sista kvällen innan Linda åker hem till Stockholm igen. Men jag kände att jag inte orkade. Så imorgon blir det en mysig förmiddags fika/frukost istället! Hoppas jag är pigg! Kommer sakna den galna tösabiten:D

Jag längtar så till jag ska få träffa min Mammii och alla andra!! Puss
/Louise

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååååh snöööö :O

2010-12-19 @ 09:52:40
URL: http://alltommalta.com
Postat av: Pu/Pa

Mysigt...:-)

2010-12-20 @ 16:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0