Underbara dag!

Jag va bara tvungen att kika in här och skriva lite! Har vart en underbar dag, jag åkte in till bayswater tidigt idag för att hämta pappa och karro där dom bor på hotell. Vi gick en sväng i solljuset i hyde park och tog lite fina bilder, kollade på konst och bara umgicks! Sen tog jag med dem till Liverpool street och Brick Lane där vi gick och kollade massa vintage kläder och åt goda korvar! Efter det drog vi oss tillbaka mot Marble Arch och Primark, vi sprang in i röran och kom ut lika fort haha! Sedan åkte vi in till Vikoria Station för att möta upp Josefin!!! Vi satt på en sports bar medans vi väntade, där får vi alla tre ett skrattanfall! Jag har alrdig vart med om liknande, va vi trötta eller onyktra?Vet inte! Men så mycket har verken jag eller pappa o karro skrattat innan. Herregud! Men underbart härligt! 

Vi tog taxi in till Bayswater och hittade en Grekisk resturang vi gick in och åt på. Jag är så glad att de är här! Blir helt varm i hjärtat! Nu är de hos mig hemma i min stad:)

Nu ska jag krypa ner så jag vaknar pigg för att gå till jobb imorgonbitti. Efter det blir det att umgås med systrana mi!

Love /Louise

Kommentarer
Postat av: Johanna

flickorilondon.webblogg.se, dagens bloggare på jnytt.se. Nice brudar!

2010-12-06 @ 17:02:28
URL: http://alltommalta.com
Postat av: Pu/Pa

SÅ jävla ROLIGT ...!:-)))

2010-12-11 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0