SWEDEN

"Flicka i London" borde bloggen heta nu! Jag har ju lämnat! Men bara en kortis;) Jag har kommit hem till Jkpg, eller mitt andra hem. Just nu är ju faktikst London mitt. Det känns såå lustigt att vara tillbaka, det är så mycket som har hänt, jag har vart borta i snart 4 månader men känn som evigheter, kanske för det är så mycket som hänt!!

När vi rullade in i Jkpg började jag nästan små fnissa, jag sa till pappa att "det är ju ingen stor stad vi bor i!" Alla husen, va små det är! Fyravåningshus är väl standadern på husen här? varför inte öka med det dubbla och jönköping kanske kan bli lite större än en by haha! Såklart det är enorm skillnad mot London men att det skulle kännas som en sååå stor skillnad trodde jag inte! Men det är kul att va här, längtar lite hem till Klara dock men så ska det va:) Kommer kännas konstigt att inte vakna upp två cm från hennes ansikte imorgonbitti haha. Nu ser jag fram emot några mysiga dagar ed familj och vänner!

Jag har inget nummer men ni kan nå mig på Face Book eller boka in ett möte här:)

Massa pussar och kramar/Louise

Hittade lite bilder från pappas dator från i somras ..minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0