Snöflingorna svävar utanför mitt fönster

Och som mamma Anna sa idag till barnen, imorgonbitti kanske tomtenissen har lagt ner något i er strumpa för det är första december! OOoooohh sa baranen. Och ja, imorgon är det redan första December! Mysigt, jag har längtat lite efter julen:)

Idag va klara ledig, hon va och färgade håret, jag ska inte säga hur det blev det får ni se senare, men kan säga att en slinga i luggen har en helt annan färg än resten av håret;) Jag mötte upp henne efter jag slutat och vi åkte och köpte lite grejje till vårt rum. Det blev kuddar, ljus, ljushållare och lite annat. Klara åkte vidare sen för att ta en öl med sina jobbakompisar men jag åkte hem för kunde inte vänta med att får börja fixa med rummet (Jag märker verkligen att jag brås på dig mamma!!!) Så nu efter tre-fyra olika möbleringar och flyttande på allt fick jag nog till det! Ljusen är nu tända och ja sitter och njuter med Onken Strawberry och mörk choklad:)

Mysig tisdagskväll, snöflingorna som sakta svävar neråt utanför mitt fönster gör allt ännu lite bättre. Nu längtar jag! Efter kärlek. Hjärtan

/Louise


Kommentarer
Postat av: Pu/Pa

Låter mysigt...:-)

2010-12-01 @ 14:53:00
Postat av: Mamma Mu

Många kuddar har det blivit genom åren! Tur att Myrorna finns.

2010-12-02 @ 17:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0