party all the time, party all the tiiiime.

Jag är idag ledig igen. Ska gå och handla mat och laga lite middagar tänkte jag, sen åkter jag nog in och provar ett par skor på jobbet..

Igår färgade jag då håret, hade tänkt lägga upp bilder på detta men Louise har åkt iväg med kameran. så får ta det sen :)

På kvällen mötte jag upp med Amanda, Karoline och Frida för lite drinkar. vi gick till Zebranos och det va jättetrevligt! Gillar dessa tjejer mycket. och snart lämnar de mig... :(

Nu är det kaffe och vänner, ska snart ta tag i dagen.
Puss / Klara


Kommentarer
Postat av: HD

Minus 18,2 nu är den riktiga vintern här.Hoppas att du slipper den i London. I morgon ska vi och Anna åka till stugan fika samt plocka enris och mossa till julpynt.Vi saknar dig men ha det så bra. GD,HD,A-K d.

2010-12-01 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0