Bye Bye London

Fick sms av mammsen imorse att biljetten hem till Jkpg i jul är bokad, blev så glad!:D Igår hade jag panik när jag kollade flygbiljetter, det fanns bara 2 kvar så trodde inte jag skulle hinna få tag i en, men Jipii!!

Nu längtar jag faktikst! Hoppas på att få träffa så många av er som möjligt. Nu blev det nästan lite kaos, jag som hade tänkt att jag behöver ju inte köpa några julklappar denna julen .. men ojoj nu får jag ta min nästa lön och springa in på Harrod's haha. Jag stannar mellan 22-27 dec, åker tillbaka och firar nyår här i London med några vänner, vill någon hänga på och bo hos oss så gör't!

Nu ska jag fortsätta vara glad! har köpt så jag ska laga köttbullar också.. undra om jag hinner det innan klara kommer hem, eller så får det bara bli glass .. humf

Hörs senare. Puss

/Louise


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh då kanske vi möts på flygplatsen den 22, vi landar på skavsta vid 23!



Hade gärna joinat ett nyår i london om mina biljetter inte varit bokade..

2010-12-16 @ 10:29:30
URL: http://alltommalta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0