Hej bloggen

Nu har jag suttit och försökt komma ikapp med bloggandet! Inte lätt när man har uppehåll en vecka. Men nu tror jag att vi fått med allt faktiskt. Som sagt har det vart en underbar vecka med systrarna och far min. När de klev av tåget i Viktoria kändes det riktigt konstigt. Att plötsligt ha sin familj i "ditt rivir", där DU byggt upp ditt liv utan dem. Det blev lite missanpassat på något sätt! Men sedan va det såklart jättekul att kunna visa hur man hade det, visa det man faktiskt byggt upp själv. Då kände man sig lite vuxen helt plötsligt. Jag tror och hoppas att de är lite imponerade över hur bra vi faktiskt klarar oss och att de har något att va stolt över. Man vill ju se bra ut inför sina föräldrar;)

När de kom ner hade de tagit med sig det jag saknar mest av allt från Sverige....

O'boy, kalles kaviar och Marabou i mängder!!!!!! Underbart!

Klaras kappa, min i-Pod och i-Pod högtalare och mitt saknade Nasse-nattlinne!!

Jag har sagt ganska många gånger att vi har det så fruktansvät kallt här i vårt rum, Helene skickade med en pressent med världens mysigaste sockar!! Dom är helt underbara=)

Av Josefin fick jag ännu mer mumsig Marabou, en ELLE tidning (saknat att kunna läsa tidningra på svenska!!) Och detta fina halsbandet!:)

Det va julafton för mig!! Puss till er /Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0