CLUB VENDOME




En skit kul kväll igår på ett nytt ställe som vi aldrig varit på Club Vendome. Det var meningen att i skulle till Club Mayfair. Vi står i kön en stund och sedan ska vi visa legg när vi kommer fram. Jag har mitt vanliga svenska SEB ID som jag haft alla gånger jag vart ute i London. Vakten säger att jag inte kommer in på det id:t. Många vakter brukar ofta skoja om sådant så jag skrattade åt honom och tänkte "jaja, kul! släpp in mig nu för det är kallt ute!" MEN ICKE! Han blev jävligt otrevlig sa att han tyckte jag va "korkad" som trodde att jag kunde komma in på ett svenskt id. Jag blev riktigt arg men sa inget! Jag har ju varit där inne minst tio gånger innan! Så om ni åker till LOndon för att gå till klubbar, ta med PASS UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0