Äntligen sovadags!

Vilken dag ... mycket barn, skrikande, huvudvärk, stress och hunger! Var på en Christmas Carol i kyrkan med barnen idag. De va jättesöta när de spalade på sina små fioler men sedan blev det för mycket spring i bena och vi va tvungna att gå.

På vägen hem från jobbet måste jag ta tre stycken olika tåg, efter det andra så gick jag av, satte mig på en bänk och somnade där i en halvtimma, jag va såååå trött och hade så ont i huvudet! Vaknade till sedan och hoppade på det sista tåget som og mig hem:) Nu har jag tagit mig ett långt bad för att få bort huvudvärken och det hjälpte, jag älskar att bada! Helst med bubblor och tända ljus!:D

Avslutar kvällen med en fin låt. Har lyssnat på hela Bruno Mars nya album idag, jag gillar alla låtar! Men denna är bäst än så länge 


Xx Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0