3 Advent

REDAN! helt sjukt va tiden går fort... nu är det bara 11 dagar kvar till jul och jag har knappt någon julkänsla. Det va som jag och Lindsey pratade om idag, man kan nog aldrig få samma julkänsla här i London som i Vackra Sverige. Vi vill ha knarrande snö, många minus och rikig glögg i handen. Allt är lite halvdant här! Jag vet fortfarande inte om jag kommer hem till jul eller inte, jag vill! Måste bara fixa biljetter!! De är ganska dyra nu i juletider.

Jaja, klara har somnat i soffan, hon har jobbat idag och jag va ledig. Jag sov riktigt länge för va en kul kväll igår. Sedan mötte jag upp Lindsey i Waterloo för att kolla marknad och annat mys. Jag åt tysk stor korv och sedan gick vi vidare in mot stan. Satte oss och käkade och sedan avslutade vi med en Bio. Faktiskt min förta bio- vistelse här i London (Dåligt Louise!). Eat, Pray,Love hette filmen. Jag kom på efter första scenen att "Denna har ju jag redan sett" ..klara hade ju laddat ner den, men hade somnat när vi kollade så fick se hela denna gångn;) Inte nog med det, så ser vi en mus som sitter drevid våra säten och käkar utspillda poppcorn- fattar ni att jag fick panik eller?? Skärpning london!!

Imorgon är min jobbfamilj borta, de är och åker skidor. Men jag ska jobba hos en annan familj denna veckan istället. Ska bli spännande!

/Lusi


Kommentarer
Postat av: Lindsey

HAHA, vilken kul bild du la upp på mig. Och tack för dejten. Sjukt kul. KRAM

2010-12-13 @ 11:02:37
URL: http://lindaslondon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0