2 December 2010

Hej alla fina människor som faktiskt läser vår blogg!

Idag öppnade jag lucka nummer 2 på min chokladkalender. Klara hade köpt den som en liten överraskning igår:) Idag skulle jag haft en ledig dag men ska hoppa in och jobba några timmar. Efter jobbet ska vi möta upp några och åka och titta på julgransresning och någon julmarknad i Hyde Park. Sen ska jag åka och kika på hotell till mina systrar och pappa som kommer nu till helgen! Tror det fårbli någon stans i Liverpool Street, då är det hyfsat nära till allt och det finns mycket mysigt att göra där också. Marknader, god mat och bra affärer!=)

Längtar sååå!!! Ska bli så kul att se er igen. Puss

/Louise


Kommentarer
Postat av: Pu/Pa

"Härligt" kära du, o att vi blir alla 4...!

2010-12-02 @ 16:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0